نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
10073
-
الف
+

«آمیتاب بچن»: اگر می خواهید بازیگر شوید، نباید از شرایط سخت گله گی کنید

«آمیتاب بچن» ستاره مشهور سینمای هند در یک مصاحبه از گریم سنگین فلم «گلابو سیتابو» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «آمیتاب بچن» ستاره مشهور سینمای هند در یک مصاحبه از تجریبات و سختی های نقش آفرینی اش در فلم «گلابو سیتابو» سخن گفت.

بچن که در این فلم گریم سنگینی دارد در این مصاحبه اشاره کرده که تحمل این گریم برای مدت طولانی در اوج گرمای تابستان بسیار برای او دشوار بوده است.

همچنین فلمبرداری «گلابو سیتو» در دمای بالای 50 درجه سانتی گراد انجام شده که برای بازیگران شرایط نامساعدی را رقم زده بود.

بچن در مورد فلم برداری این فلم در روزهای گرم تابستان گفت: فلم برداری همیشه زود انجام می شد تا هوا خیلی گرم نشود، همچنین برای فلمبرداری از کمره هایی استفاده شد که به نور کمتری ضرورت داشته باشند و پروژکتورهای کمتری روشن باشند تا گرمای اضافه تولید نگردد.

وی همچنین در ادامه این مصاحبه به درد کمر خود در جریان فلمبرداری و دیگر مشکلات به دنبال آن اشاره کرد و گفت:  اگر می خواهید بازیگر شوید به کار خودتان ادامه دهید و گله گی نکنید.

آمیتاب بچن در این فلم نقش صاحبخانه ای را بازی می کند که در یک محله قدیمی زندگی می کند و «آیوشمن کورانا» مستاجر وی می باشد. این دو با هم رابطه ای پر از مشکل دارند؛ بچن می خواهد از شر مستاجر خود خلاص شود اما کرونا اجازه نمی دهد...

در این فلم کمیدی «آمیتاب بچن» برای اولین بار با «آیوشمن کورانا» همبازی شده است.

گفتنی است طبق اعلام کمپنی ناشر، این فلم قرار است در تاریخ 12 جون سال روان میلادی به صورت انترنتی در سراسر جهان اکران شود.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر